Livrare
Toate comenzile plasate pe site-ul www.sportdepot.ro se expediaza catre clientii nostri cu Fan Courier din depozitul central din Sofia, Bulgaria. Va informam ca serviciul de deschidere colet la livrare nu este disponibil. Daca produsele comandate nu sunt conform asteparilor dumneavoastra puteti returna produsele in termenul maxim de pana la 30 de zile calendaristice de la receptia comenzii pentru a va fi restituita contravaloarea acestora in cont bancar. Pentru detalii retur apasa aici.
I. COSTURI LIVRARE
Comenzile mai mari de 250 RON beneficiaza de transport gratuit (pret transport valabil doar pentru imbracaminte, incaltaminte si accesorii ale acestora). Costul transportului pentru comenzile mai mici de 250 RON este de 18,00 RON (pret transport valabil doar pentru imbracaminte, incaltaminte si accesorii ale acestora). Costul transportului pentru biciclete este de 60.00 RON. Costul pentru dispozitive si accesorii fitness se calculeaza in functie de greutate conform tarifelor curierului.
II. PRELUCRAREA COMENZILOR
Dupa plasarea comenzii, veti primi confirmarea pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat pe site. Plasarea comenzilor pe www.sportdepot.ro nu garanteaza livrarea tuturor produselor din urmatoarele motive:
- produsele listate pe site-ul nostru nu mai sunt in stoc (stocurile pe site sunt actualizate la 24 ore, furturi din magazinele noastre fizice, pierderi, etc.);
- la impachetarea produselor s-au constatat defecte care nu permit comercializarea acestora
Clientul va fi anuntat ca produsul nu mai este pe stoc, prin e-mail sau telefonic in termenul de prelucrarea a comenzii, afisat pe site. Atunci cand adresa persoanei de contact si/sau numarul de telefon sunt introduse gresit la momentul plasarii comenzii, compania Sport Depot SA nu-si asuma responsabilitatea si nu este obligata sa prelucreze comanda.
III. TERMEN DE LIVRARE
Termenul de livrare standard este intre 5 - 7 zile lucratoare incepand cu ziua urmatoare de la lansarea comenzii. Termenul de livrare include si procesul de prelucrare a comenzii. Termenul de livrare poate fi prelungit in urmatoarele situatii: in perioada reducerilor de sezon precum si in perioada lichidarilor de stoc, vremea nefavorabila sau localitate in afara ariei de acoperire a firmei de curierat. Termenul de livrare prelungit va fi anuntat intotdeauna pe site.
IV. RECEPTIONAREA PRODUSELOR
La primirea comenzii, cumparatorul are obligatia de a verifica daca ambalajul este intact. In cazul in care constata deteriorari la ambalaj este obligat sa anunte transportatorul imediat. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca ambalajul a fost intact. Orice reclamatii privind eventuale defecte/vicii ale produselor primite trebuie aduse la cunostinta noastra in termen de 24 de ore de la receptionarea lor, in scris pe e-mail: [email protected].